اطلاعیه مجمع عمومی نوبت دوم سال ۱۴۰۰ همایار

«اطلاعیه»

 

با عرض سلام و ارادت خدمت سهامداران گرانقدر “همایار”

ضمن گرامیداشت سی اُمین سالگرد تاسیس شرکت تعاونی تولیدی توزیعی “همایار”  و  با  اعلام این مهّم که “همایار” امروز  برندی معتبر در صنعت هواپیمایی بازرگانی است ، به استحضار می رساند :

  • نوبت اول مجمع عمومی “همایار” که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ در دفتر مرکزی “همایار” برگزار گردید ، طبق معمول به حد نصاب لازم نرسیده است و براساس ضوابط به نوبت دوم – که با هر تعداد رسمیت می یابد- موکول گردید .
  • نوبت دوم مجمع عمومی “همایار” طبق ضوابط ان شاالله ساعت ۱۰ صبح مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ در آمفی تئاتر مرکز فرهنگی ورزشی “هما” برگزار خواهد شد که حضور سبزتان در این مجمع مغتنم و موجب مباهات است .
  • لطفاً برای کسب اطّلاع از چگونگی برگزاری مجمع ، شرایط و دستورالعملهای مربوطه به آگهی منتشره در روزنامه رسمی شرکت – اطلاعات- در همین سایت مراجعه فرمایید .
  • کانال ارتباطی رسمی سهامداران “همایار” (homayar shareholders) در فضای مجازی ایجاد شده و در حال بروز رسانی می باشد تا اطلاعات مورد نیاز آسان تر در اختیار سهامداران ارجمند قرار گیرد .
  • هرگونه سوال ، پیشنهاد ، ابهام یا نظری که دارید لطفاً با شماره های دفتر مرکزی شرکت “همایار” ، مطرح فرمایید .
  1. ۴۴۶۴۶۵۶۴
  2. ۴۴۶۶۶۱۸۱
  3. ۴۴۶۴۵۰۴۰

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت کلیه سهامداران و همکاران ارزشمند همائی در داخل و خارج از  کشور ، آینده موفق تری را برای شما ، “هما” و “همایار” آرزومندیم .

جهت مشاهده آگهی نوبت دوم کلیک کنید .

 

                                                                                                                                  “همایار”

One Comment

    یوسف ارین کیا

    با سلام صمن تشکرو سپاس فراوان از تمامی اعضا هیات مدیره و مدیر عامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*