به بهانه نوروز

سال نو مبارک همایار

«سهامداران گرامی و ارجمند«همایار»

در کوچه پس کوچه های دلهاما ن سراغ بگیریم از ارزوهای به بار نشسته سالهای دور دور و فراموش کنیم،انچه را که این روزها به هر تقدیر سوهان روح و روانمان شده است؟!! و باور کنیم که هنوز هستیم و دلهامان مالامال از عشق و عاطفه و محبت است به یکدیگر؟

سال پر تنش و پر التهاب یکهزار و چهارصد با فراز و نشیب هایش بار سفر بست و رفت… و رفت و رفت و رفت، که ما بمانیم با تمامی آرزوها وامیدهایمان در تاریک و روشنای بهاری که از راه می‌رسد و پیامی که به همراه می‌آورد تا دلهایمان را بزداید از غبار غم‌های کهنه ودردهای مزمن،و سختیهای فراوان و گوناگون؟!!..

امید که طراوت بهار وبارش باران بهارانش، شستشو دهد تن و جانمان را،، وشعف و شادمانی را بر روح و روان رنجورمان مستولی سازد،الهی…..

همکاران همراه، دوستان سالهای خوب با هم بودن ،بیایید باور کنیم که هستیم و خواهیم بود با تمامی طراوت ها و مرارت های محتمل امروز و فردای روزگار پر از تلاطم و مبهم پیش رویمان، وارزوهایی که در پسا پرده ی اندیشه های ژرف وپاکمان نهفته است، تا خداوند سبحان در سال اتی و سالهای اینده چه تقدیری را برایمان رقم بزند؟!!

اما شایسته است با تغییر فصل و چرخش ایام و همراه با خیر مقدم به بهار امسال،،بکوشیم به بهانه های کوچک، شادیهای بزرگ خلق کنیم و بهار و بهاران را، این بار به گونه ای دیگر متفاوت و متعارف تعریف و تصویر کنیم،،،،«موفق باشید و منصور»

 

با تمامی آرزوهای خوب سالی متفاوت برایتان آرزو میکنیم…
نوروزتان مبارک

 

« همایار»
نوروز یکهزار و چهارصد و یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*