آگهی مجمع عمومی نوبت دوم

بسمه تعالی

 

شرکت تعاونی  همایار به شماره ثبت  : ۹۹۰۸۳

 

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده  (نوبت دوم )

 

با توجه به عدم رسمیت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ، بدینوسیله از کلیه اعضاء محترم شرکت تعاونی همایار دعوت می شود تا در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده  نوبت دوم که ساعت ۹ صبح  روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ در محل آمفی تئاتر  مرکز فرهنگی ورزشی هما تشکیل می گردد ، حضور بهمرسانند .

توجه :

در صورتی که هر یک از اعضاء نتوانند در مجمع عمومی فوق حضور یابند می توانند ، استفاده از حق خود  برای حضور و اعمال رأی درمجمع عمومی را به یک نماینده تام الاختیار واگذار نمایند.

 تعداد آراء وکالتی هر عضو حداکثر  ۳ رأی و هر شخص غیر عضـــــو تنها یک رأ ی خواهد بود. لازم به ذکر است تأئید نماینــده تام الاختیار با آقای علی اکبر آقا صفری بازرس تعاونی و آقای حسین ابوطالبی عضو هیئت مدیره تعاونی می باشد ، بدین منظور عضو متقاضی اعطای نمایندگی باید حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری مجمع بهمراه نماینده خود و با در دست داشتن مدرک عضویت در تعاونی و کارت شناسایی معتبر در محل دفتر شرکت تعاونی حاضر تا پس از احراز هویت طرفین ( عضویت متقاضی و اهلیت نماینده ) ، توسط مقام مسئول تأئید تا برگه ورود به مجمع عمومی برای نماینده صادر گردد .

ضمنا یادآور می شود این مجمع با حضور هر تعداد اعضاء رسمیت می یابد و تصمیماتی که در آن اتخاذ میشود برای کلیه اعضاء اعم از غایب و حاضر نافذ و معتبر خواهد بود .

 

دستور جلسه :

  • استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس / بازرسان .
  • رسیدگی و  اتخاذ تصمیم در خصوص صورتهای مالی منتهی به سالهای ۱۳۹۸ / ۱۳۹۹/ ۱۴۰۰ و نحوه تقسیم سود ویژه و بودجه سال جاری .
  • ارائه گزارش تغییرات اعضاء و سرمایه شرکت تعاونی
  • انتخاب اعضاء اصلی و علی البدل هیئت مدیره وبازرس / بازرسان .
  • تعیین روزنامه کثیرالا نتشار جهت درج آگهی های شرکت
  • طرح و تصویب دستور العمل حقوق ، مزایا و پاداش هیأت مدیره و بازرسین .

 

 

جهت دانلود آگهی کلیک کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*