اطلاعیه

بسمه تعالی

 

 

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده  (نوبت اول)

 

بدینوسیله از کلیه اعضاء محترم شرکت تعاونی دعوت می شود تا در مجمع عمومی عادی نوبت اول همایار که در ساعت ۱۰ روز پنج شنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۹/۱۶ در دفتر شرکت همایار واقع در اکباتان ساختمان آرمان شماره ۴۹ تشکیل می گردد حضور بهمرسانند .

توجه : در صورتی که هر یک از اعضا نتوانند  در مجمع عمومی فوق حضور یابند می توانند استفاده از حق خود را برای حضور و اعمال رأی درمجمع عمومی به یک نماینده تام الاختیار واگذارکنند. تعداد آراء وکالتی هر عضو حداکثر  ۳ رأی و هر شخص غیر عضـــــو تنها یک رأ ی خواهد بود لازم به ذکر است تأئید نماینــده با آقای نصراله اسماعیل پور بازرس تعاونی و آقای حسین ابوطالبی مدیرعامل یا یک نفر از اعضاء هیئت مدیره تعاونی خواهد بود . بدین منظور عضو متقاضی اعطای نمایندگی باید حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری مجمع بهمراه نماینده خود و با در دست داشتن مدرک عضویت در تعاونی و کارت شناسایی معتبر در محل دفتر شرکت تعاونی حاضر تا پس از احراز هویت طرفین ( عضویت متقاضی و اهلیت نماینده ) ، برگ نمایندگی مربوط توسط مقام مذکور تأئید تا برگه ورود به مجمع عمومی برای نماینده صادر گردد .

ضمنا یادآور می شود  ،  این مجمع با حضور حداکثر اعضاء (  نصف + ۱ ) رسمیت می یابد و تصمیماتی که در آن اتخاذ می شود برای کلیه اعضاء (  اعم از غایب  و مخالف و حاضر )  نافذ و معتبر خواهد بود .

دستور جلسه :

  • استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس .
  • رسیدگی و اتخاذ تصمیم در خصوص صورتهای مالی منتهی به سال  ۱۴۰۱  و نحوه تقسیم سود ویژه و بودجه سال جاری .
  • ارائه گزارش تغییرات اعضاء و سرمایه شرکت تعاونی
  • انتخاب بازرس / بازرسان .
  • تعیین روزنامه کثیرالا نتشار جهت درج آگهی های شرکت
  • طرح و تصویب مزایا و پاداش هیأت مدیره و بازرس  .

 

  داوطلب های تصدی سمت بازرسی به موجب ماده ( ۸ ) دستورالعمل نحوه نظارت بر انتخابات موظفند حداکثر ظرف ۵ روز از انتشار آگهی دعوت ،  فرم داوطلبی را تکمیل و به همراه گواهی حسن پیشینه  تحویل دفتر تعاونی نمایند .

 

هیئت مدیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*